meijersinmexico.reismee.nl

De heenreis

De reis begon op maandag vam Amsterdam naar Venlo...; om op dinsdag naar Keulen af te reizen en vanaf daar 11 uur lang een vliegtuig in te stappen, oef! Vooraf zagen we het meeste op tegen Levi zijn vragen. Hij presteerde het al eens op een vlucht van 3 uur letterlijk 400x te vragen of we er al waren: help! We hebben hem dus heel goed voorbereid: we vliegen de heeeeeele dag!! Dan naar het hotel en naar bed. Hij ging zitten naast Ruben en we hebben 11u lang geen kind aan hem gehad!

Gamen, tv kijken, poesjemauw op de telefoon met koptelefoon. Daarna paar uur slapen en de laatste uurtjes heel enthousiast met de kaart bezig en praten over Mexico! Chapeau.

Joas amuseerde zich zoals bekend met briefjes en stickers:

Hahaha aap. Hij wilde het meeste aandacht maar gedroeg zich ook voorbeeldig. Al op de heenreis waren we heel blij dat Esther met ons mee is. Elk kind een eigen schoot om op te slapen:

Het was wel een uitdaging daarna: huurauto halen terwijl het in Nederland midden in de nacht is, de weg vinden met een grote bus etc. Maar de mannetjes waren er helemaal klaar voor: op avontuur!

Uiteindelijk gingen ze pas 5u s nachts Nederlandse tijd naar bed o wauw!! En dat ging perfect want zo hadden ze meteen een normale nacht slaap! Hoppa! Lijkt dus wel mee te vallen met jetlag...

Vanmorgen meteen een zaaaaaalig ontbijt in een geweldige omgeving, super aardige mensen en de kinderen vrolijk in het zwembad. Laat de vakantie maar beginnen!