meijersinmexico.reismee.nl

Merida

We zijn in Merida! Supermooi stadje met allemaal kleuren. We kwamen hier gisteren aan en dat was nogal hilarisch. Ik heb de reis ruim een half jaar geleden voorbereid. Toen heb ik vlak van tevoren alles doorgelopen en nog dingen gewijzigd. Zo ook het hotel in Merida. In plaats van een hotel waar we met z'n zessen in een kamer moesten (maar wel heel centraal) naar toch maar iets verder weg en meer ruimte. Toen stonden we gisteren dus per ongeluk bij het verkeerde hotel waar we geannuleerd hadden, maar kwamen we er ook achter dat we in het nieuwe hotel pas voor de dag erna een reservering hadden?!! Volgen jullie het nog? In de periode voor de vakantie zat mijn hoofd overvol: veel werk, 1000 dingen voor het einde schooljaar en ons huis op de kop door verbouwing. Hmmm iets teveel dus want dit overkomt mij nooit! Het nieuwe hotel was vol, maar gelukkig konden we terecht in het eerste hotel. Sliepen we dus alsnog met z'n zessen op een kamer lol! Eenmaal in bed hadden Esther en ik er compleet de slappe lach over. Het voelde net alsof we op kamp waren en stiekem bij de jongens waren. Ik lag met joas in een 1 persoons bed, Esther met levi en Ruben met raf ieder in een twijfelaar. Ik lag onder de airco en joas trok alle dekens weg, dus s nachts werd ik wakker als een ijslolly. Ik zette de airco uit, maar toen gleden Esther en Ruben bijna uit bed van het zweet. Gelukkig konden we erom lachen en was het maar 1 nacht. Nu hebben we 4 2-persoons bedden over 2 kamers, dus dat is ruimte genoeg!

Gisteravond was erg leuk. In Merida is er elke avond iets te doen en dinsdags is dat musical night. Allemaal oude besjes op een plein die bij een big band gaan stijldansen: zo willen wij wel oud worden!! Ruben en ik hebben ook gedanst. Jammer genoeg kost het teveel tijd de filmpjes te uploaden, maar het was te gek! We hebben ook een paard en wagen tour gedaan. Hier wat plaatjes...

Morgen gaan we naar chichen itza. Maar er is een nieuwe uitdaging bij: we kregen net een mail dat ons laatste strand vakantie op een eiland hotel is afgebrand door bliksem! Ze hebben een alternatief maar dat is minder leuk! Hmmm de zoektocht gaat door...

Reacties

Reacties

Moniek

Wat een heerlijke verhalen steeds weer! Lekker genieten ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!